הנחת אבן הפינה לאקו פארק העסקים החדש דרום השרון

דף הבית » חדשות ועדכונים » הנחת אבן הפינה לאקו פארק העסקים החדש דרום השרון

בנוכחות שרת הפנים הגב' איילת שקד, ראש המועצה האזורית דרום השרון הגב' אושרת גני גונן, חברי מליאה, עובדי מועצה ותושבים,

התקיים היום 30 נובמבר 2021 טקס חגיגי להנחת אבן הפינה לאקו-פארק עסקים, בילוי ופנאי דרום השרון.

זהו פרויקט הדגל שיהווה עוגן לחוסנה הכלכלי ופיתוחה העתידי של המועצה ויאפשר מקומות תעסוקה חדשים לתושבי האזור, תוך שהוא נגיש תחבורתית לבעלי העסקים ולצרכנים ומביא לידי ביטוי את ערכי הקיימות והשמירה על הסביבה בהם דוגלת המועצה.

תוכנית שד 160  על שטח של 600 דונם – פרויקט בשיתוף פעולה עם רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) אשר תשווק בפארק החדש 48 מגרשים בגדלים שונים, החברה הכלכלית לפיתוח דרום השרון שוקדת בימים אלה על פיתוח השטח ומסירת המגרשים הראשונים ליזמים כבר בתחילת קיץ 2022.

אקו פארק דרום השרון  ממוקם בסמוך לכביש 6 ולמוקדי תחבורה ראשיים נוספים  ואנו צופים כי יהפוך למתחם חשוב בתחום האגרו טק והטכנולוגיות החקלאיות.

בדבריה, ציינה ראש המועצה כי פארק העסקים והתעשייה הזה יהווה עוגן כלכלי למועצה ובאמצעותו נוכל לפתח שירותים טובים לתושביה. הודתה לשרת הפנים איילת שקד, למנכ״ל המשרד יאיר הירש ולצוות המשרד על הליווי בדרך ועל הסרת הרגולציה שיאפשר לנו לממש את החלום הזה. להנהלת המועצה, למנכ"ל החברה הכלכלית דרום השרון והעומד בראשה בן ציון איתן, לדירקטוריון החברה הכלכלית, לוועד האגודה נווה ימין, לראש המועצה הקודם, לחברי מליאת המועצה ויושבי ראש הוועדים ולשותפים במנהל התכנון וברשות מקרקעי ישראל״

שרת הפנים איילת שקד בירכה: ״הקשר שלי עם המועצה האזורית דרום השרון הוא קשר עמוק וצוות המשרד שלי מלווה אותה בסוגיות השונות לשמירה על האינטרסים שלה. אני מחויבת למרחב הכפרי וההתיישבות העובדת ואנחנו במשרד בעד שילוב אזורי תעסוקה במועצות אזוריות ככלי אסטרטגי לשגשוגן״.

כמו שנאמר ״רק החולמים מגשימים״

דילוג לתוכן