פרופיל תפקיד מנהל/ת חשבונות
תיאור תפקיד
- ניהול מערכת הרישום החשבונאי
- ביצוע רישום חשבונאי תקין בהתאם להוראות הדין
- וידוא רישום כל הפעולות הכספיות בספרי החברה
- פיקוח על ניהול ספרי חו"ז, בהתאם להוראות הדין
- הפקת דו"חות כספיים – הכנה בפועל של הדוחות הכספיים לביקורת
- הכנה בפועל של הדוחות הכספיים לביקורת רו"ח
- דוחות כספיים ותמחירים עפ"י דרישת המנהל
- ייעוץ, בקרה ופיקח בנושאים כספיים
- ביצוע רישום תקין של הפעילויות הכספיות וביצוע בקרה
- עריכת התאמות בנקים / כרטיסי אשראי / כרטיסי חו"ז
- וידוא אישור חשבונות קבלנים וספים בהלימה להסכמים ולהתקשרויות
- ניהול ופיקוח על תזרים המזומנים בחברה
- דיווחים למשרדי הממשלה ולגופים ציבוריים, לרבות שלטונות המס, לקרנות העובדים וכיוצ"ב.
השכלה ודרישות מקצועיות
מנהל חשבונות סוג 3
תואר אקדמאי באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות / כלכלה / מנהל עסקים / סטטיסטיקה – יתרון
תנאי סף
- ניסיון מקצועי – ניסיון מקצועי של שנתיים לפחות, שנרכש במהלך 5 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז
- ניסיון ניהולי – יתרון
- יישומי מחשב – ידע וניסיון בתוכנת Priority ובתוכנות Office – Word ו- Excel
כפיפות
מנהל הכספים / מנכ"ל החברה
דרישות נוספות
יכולת עבודה עצמאית.
- ניסיון בעבודה אינטנסיבית ובסביבה מרובת ממשקים
- משרה מלאה ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות, במידת הצורך
- תחילת עבודה – מיידית
הסכם עבודה
עם העובד יחתם חוזה אישי בהתאם להנחיות של משרד הפנים לתאגידים עירוניים.
מועמדות למשרה יש להגיש בדואר אלקטרוני : adinag@dsharon.org.il עד ליום ראשון 05/10/2025 בשעה 12:00


